[SharpMZ] Fotky z Bytefestu

Michal Hucik - ORDOZ ordoz na ordoz.com
Úterý Říjen 13 14:18:33 CEST 2015

BTW:

Jak si ted jeste prochazim ty fotky z BF, tak je videt, ze hra Prince of
Persia uz ma svou variantu snad na vsem krome Sharpa.... Pritom vim, ze
minimalne jednou uz klon teto hry vznikal i pro nasi platformu. Autorem
byl Vlastik Vesely. Nekdy na podzim 93 jsem Vlastika navstivil a
ukazoval mi m.j. svuj animacni program a taky ruzne animace urcene pro
tuto hru - predpokladam, ze zdrojova data ziskavali se SakrSoftem
stejne, jako tomu bylo u jejich Lemmings - tedy analyzou snimkou PC
obrazovek, ktere nasnimali video kamerou.

Bylo by fajn, kdyby se nekomu podarilo Vlastika ukecat, aby tyhle sve
poklady vypustil do sveta ...

Michal