[SharpMZ] Chování šumů na skutečném HW a v emulátorech

Vaclav Peroutka vaclavpe na seznam.cz
Úterý Říjen 13 08:55:29 CEST 2015

Ahoj,

začal jsem si hrát se zvuky a šumy na Sharpu. Mám Michalův emulátor (pravda
verzi 2014-12-28 ha!) a nezdĂĄ se mi zvuk periodickĂŠho ĹĄumu.

Stačí v monitoru vložit M2000, pak 3E E1 ( tady variace E0,E1,E2,E4,E5,E6
mění typ šumu) D3 F2 3E F0 D3 F2 C9 SHFT+BREAK

A pak G2000. E0,E1 a E2 by měl být periodický šum, ale je to spíše podivný
hluk. Je ten hluk stejnĂ˝ jak na Sharpu, tak v emulĂĄtorech ?

Zdeňku, nevím, co mi ve TvÊm emulåtoru shnilo, ale tón po resetu je ok (ten
je přes CTC), ale vše co jde na PSG, tak mi nehraje. Asi budu muset
restartovat PC :) U Tebe zkusĂ­m po restartu :)

DĂ­ky,
VaĹĄek