[SharpMZ] DSK image

Miloš milsa na atlas.sk
Středa Listopad 11 17:01:19 CET 2015

Keď už sa spomínajú chyby, síce je to trochu mimo načatú tému (diskety),
ale neviem, či sa to dostalo k Zdeňkovi, lebo nikdy mi v tomto ohľade od
neho neprišla odpoveď. V emulátore je chyba, ktorá spôsobuje, že po
načítaní snapshotu sa nenaštartujú čítače. Problém vzniká pri hre Galao,
ktorej snapshoty sú nehrateľné. Prejavuje sa to určite aj inde, napr., v
CP/M nebeží čas, ak bol natiahnutý so snapu. Mimochodom, neexistujú
nejaké testy okrem Z80 aj na čítače a ďalšie obvody Sharpa? Sharp test
poznám, ale mám na mysli niečo, kde by tých testov bolo ešte o niečo viac.

Miloš

Dňa 11. 11. 2015 o 15:23 zdeneka na seznam.cz napísal(a):