[SharpMZ] DSK image

zdeneka na seznam.cz zdeneka na seznam.cz
Úterý Listopad 10 15:01:08 CET 2015

Čau chlapi. Emulátorů MZ-800 už je dneska nespočet, ale koukám že do
kopírování souborů na CPM disketu se zatím nikomu (podobně jako mě)
nechtělo. Myslím že je to slušná výzva třeba pro Michala, který má aktuálně
emulátor čerstvě rozpracovaný ;-)
Já u sebe dotáhnul do finále pouze jednodušší převod jedním směrem (zato ale
snad pro všechny na MZ-800 známé formáty včetně IPL zavaděče) a převod z PC
na disketu už zůstal nedokončen... Jestli se ale nepletu, mám ten pocit, že
nejdál to dotáhnul Roman Dolejší, který při svém raketovém tempu tuším
zvládnul i přimapování složky na pevném disku jakožto dalšího disku v CP/M.
Jinak pro Jirku - ten DiskEx mi kruci něco říká, ale ať hledám sebevíc,
nemůžu ho u sebe na disku najít. Nebyl bys prosím tak laskavý a neposlal mi
ho? Třeba se ještě rozpomenu, jaký to mělo osud... Je to už hroznejch
let....

Zdeněk

-----Původní zpráva-----
From: Jiří Červinka
Sent: Tuesday, November 10, 2015 11:29 AM
To: Počítače SHARP MZ a jejich emulátory
Subject: Re: [SharpMZ] DSK image

Ahoj,
toto si mi asi ukazoval na OCP v Čelákovicích. Mamut jestli si pamatuješ.
Jestli
můžu poprosit, tak mi to pošli jen pro zvědavost. Měl jsem na mysli
kopírování z
a do cpm disket. Zdeněk má v emulátoru Disk Tools, který umí vykopírovat
soubory
na disk, ale neumí kopírovat z disku do cpm na disketu. Někdy na začátku
vývoje
emulátoru Zdeněk udělal prográmek DiskEx, který umí kopírovat oběma směry.
Alespoň myslím, že to fungovalo. Bohužel, ale umí pracovat jen se "Zdeňkovým
dsk
formátem", který používal v prvních letech vývoje emulátoru a za druhé nevím
proč, teď už mi nefunguje. Vykopírovat soubor jde, ale nakopírovat něco na
disketu se mi nedaří. A asi neexistuje nějaká novější verze. Když jsem
hledal a
zjistil, že existují managery pro jiné emulátory a jejich dsk obrazy, tak
myslel
jestli někdo nemá něco i pro Sharpíka.

Jirka