[SharpMZ] DSK image

Ladman Jakub ladmanj na volny.cz
Pondělí Listopad 9 17:48:21 CET 2015

Správná otázka, kterou naznačil tady Michal je, jaké diskety chceš
použít, jestli basic, tak tam nevím nic.

Jestli cpm, tak já měl kdysi před lety částečný úspěch s cpmtools, pokud
jsem ty zvláštní počáteční stopy přepsal na normální, pak nahrál soubory
do cpm adresáře a pak zase přilepil původní začátek.

Bylo to ale pokud si vzpomínám poměrně hodně obtížné.

Jak formát dsk proměnlivý formát stop podporuje, tak přidružené programy
už s tím tolik pracovat neumí.

Luštil jsem zdrojáky pracující s dsk, ale nepochopil jsem jak to opravit.

Už je to ale cca 6-7 let, takže si pamatuju úplnou tužku.

J.