[SharpMZ] DSK image

Jiří Červinka jiri.cervinka na axis.cz
Pondělí Listopad 9 11:04:48 CET 2015

Ahoj,

řeším problém jak dostat do DSK image soubory z PC. Vím, že se to už řešilo, ale
nenašel jsem nějaký jednoduchý způsob. Nemá někdo nějaký editor dsk souborů? V
roce 2012 psal Mafro, že se ho snaží napsat. Je tedy už hotový? Buď tady, nebo
na oldcomp.cz psal Mikeš21, že si napsal prográmek, který soubory přihodí do
obrazu ramdisku. Je volně k dispozici a je možné ho někde stáhnout? Při hledání
jsem narazil na cpmtools, který umí pracovat se spoustou cpm disket, ale pro
Sharpa asi není definice disket v souboru diskdefs. Nepoužívá někdo tento tools?
Případně nenapsal by někdo definice pro Sharp diskety?

Jirka