[SharpMZ] Nefunkcni MZ800

Sillicon Sillicon na seznam.cz
Neděle Květen 17 06:24:42 CEST 2015

Ahoj,

bohuzel schema jsem tehdy taky nenasel a zradu jsem mel taky v obvodu LVA
510, tehdy mi ho kamarad objednal z ebaye. Shodou okolnosti jsem mel minuly
tyden v rukou dalsiho Sharpa se stejnym symptomem, ale tam to majitel
nepotreboval resit protoze ma unikartu.
Zajimalo by mne cim to tak odchazi (ze by statika, nebo nejake napeti z
monitoru?) a taky co a jak presne ten LVA510 dela a jestli by sel necim
dostupnym nahradit.

Peknou nedeli
Sillicon

---------- Původní zpráva ----------
Od: Martin Lukasek <martin.lukasek na artax.cz>
Komu: Počítače SHARP MZ a jejich emulátory <sharpmz na mail.ordoz.com>
Datum: 16. 5. 2015 19:22:27
Předmět: Re: [SharpMZ] Nefunkcni MZ800

"Tak jsem to chvili otukaval oscikem a dosel k zaveru, ze zrada je v LVA510.
Po vymene slape OK, ale stejne by se siklo schema. Nemate nekdo alespon
datasheet k LVA510? Bud neumim hledat nebo na netu neni. Jediny co, tak jsem
nasel, ze je na PAL encoderu Toshiba HX-10, ale k tomu taky nemuzu najit
schema :-(

Cauky