[SharpMZ] Už zas další staronový emulátor MZ-800

bohumil.novacek na email.cz bohumil.novacek na email.cz
Středa Leden 7 13:28:07 CET 2015

Tak kdyby to někoho zajímalo, tak jsem kompiloval s mingw32 z codeblocks
s knihovnou SDLv1.2

Jinak nic tak sofistikovaného jako z80ex nepoužívám, používám cosi běžícího
po celých instrukcích, původně velmi velmi podobnému:
https://github.com/OpenEmu/NeoPop-Core/tree/master/Core/z80
Ale hodně jsem to překopal, doplnil 16bitové porty, některé nedokumentované
instrukce a jejich časování, místo switchů tabulky funkcí (což mi umožnuje
za chodu měnit typ procesoru :) ), nedokumentované bity F registru, atd.
Pro potřeby emulace Spectra jsem musel doplnit přesné časování přístupu
do paměti uvnitř instrukcí kvůli contended memory.

BohouĹĄ

---------- PĹŻvodnĂ­ zprĂĄva ----------
Od: Michal Hucik - ORDOZ <ordoz na ordoz.com>
Komu: sharpmz na mail.ordoz.com
Datum: 7. 1. 2015 12:31:15
Předmět: Re: [SharpMZ] Už zas další staronový emulátor MZ-800

"Bohousi prosimte zajimalo by mne par veci:

Kompiloval jsi to taky v mingw32, nebo v necem jinem?

Jakou emulaci CPU jsi pouzil?

Ja pouzivam z80ex, ktery je naprosto presny co se tyka instrukci a
flagu, nicmene jsem u nej zjistil, ze nema spravne osetreno casovani
uvnitr vsech instrukci - jen u IORQ a jediny zpusob jak to osetrit bez
zasahu do samotneho z80ex bylo pouzit callback, ktery se mi zavola pri
kazdem pultaktu CPU, coz samozrejme okamzite srazilo vykon procesoru na
50%.
Lepsi implmentaci z80 jsem prozatim nevidel, takze bud budu muset napsat
vlastni a nebo udelat zaplatu do toho z80ex.