[SharpMZ] Už zas další staronový emulátor MZ-800

Vaclav Peroutka vaclavpe na seznam.cz
Středa Leden 7 12:30:13 CET 2015

"Moc pěkné Bohouši, klobouk dolů. Být takový emulátor před 15-ti lety, asi
by
to pro mě byla velká motivace k soupeření :-D
Mimochodem, je tu mezi námi ještě někdo, kdo emulátor Sharpa nenapsal? :-D
Vaškův apel na pisatele nového originálního SW beru jako oprávněný - je
pravda že v tomhle jako Sharpisti před ostatními pokulháváme asi nejvíc...

Zdeněk

"

Věř nebo ne Zdeňku, já jsem emulátor Sharpa nepsal :-) Kdysi před snad 10
lety jsem dělal nějaké drbky do Koeppeho emulátoru na linuxu, ale to už je v
propadlišti dějin.

""