[SharpMZ] Emulator MZ-800

Michal Porteą portes na post.cz
Pondělí Leden 5 17:19:44 CET 2015

Jo, řeč je o verzi z 28.12.2014 23:46 se zvukem. Mám Win Vista a notebook s
numpadem, takĹľe dva Entery, nefunguje ani jeden.

U verze z 13.12. Enter funguje normálně.

M.

---------- Původní zpráva ----------
Od: Michal Hucik - ORDOZ <ordoz na ordoz.com>
Komu: sharpmz na mail.ordoz.com
Datum: 5. 1. 2015 12:48:29
Předmět: Re: [SharpMZ] Emulator MZ-800

tou aktualni verzi mas na mysli tu, ktera beha pod SDL2 a ma implementovany
zvuk?
S temi win XP bude asi vice mrzeni ... Jestli mas chut to trochu
podebugovat, tak pro tebe napisu jednoduchy programek, ktery bude scanovat
klavesnici a vypisovat scankody prave stisknutych klaves do console.
Predpokladam tedy, ze pouzivas nejakou uplne standardni klavesnici.

Michal