[SharpMZ] Nova verze Unicard Managera v2.3

Michal Hucik - ORDOZ ordoz na ordoz.com
Středa Říjen 15 14:12:31 CEST 2014

Ahoj, mas pravdu. Jak se divam, tak to vypada, ze jsem omylem vypustil
nesmysl - resp. derivat neceho, co byla pravda jen do verze 2.1.
Nejak jsem zapomnel, ze od verze 2.2 jsem uz natazeni z cp/m i s
deteckci prostredi rozdelil do dvou filat, aby se pri zmene verze
nemusel aktualizovat soubor v cp/m.

V cp/m se tedy startuje jen maly univerzalni loader, ktery pak natahle
do pameti program "/unicard/mgr.mzf" a ten uz ti pak nabidne krom Reboot
i volbu Quit.

Na svem webu uz to opravil a mgr-v2.3.com.mzf jsem smazal. Misto nej
jsem tam umistil DSK image ve kterem uz je importovany a otestovany
unimgr.com

http://www.ordoz.com/sharp/unicard_files/cpm_unimgr_loader_dsk.rar

Michal