[SharpMZ] UNICARDmk3b a FTP server?

Jaroslav Hlavatý jhlavaty na volny.cz
Středa Listopad 5 09:16:43 CET 2014

Dobrý den,

Po mnoha letech práce s PC jsem v důchodu vybalil svůj Sharp MZ-821 a
zakoupil si Unikartu. Vracím se tak do svých profesních začátků a moc mne to
baví. Mám docela velký papírový i disketový/páskový archiv z éry MZ-800 a
vracím se opět k programování pro zábavu.

Unikarta je nádherný nápad a stejně nádherně vyrobený HW+ SW doplněk
počítače, který tak vlastně omládl. Protože je hodně o přenosu souborů mezi
SD a okolím, hledal jsem v diskuzích něco o implementaci FTP serveru na
kartu, která se nabízí vzhledem k již fungujícímu WEB serveru. Nepodařilo se
mi nic najít, takže se obracím touto cestou na členy diskuze a uvítal bych i
reakci autorů karty na možnost doplnit elegantní FTP komunikaci.

Děkuji předem za odpověď.

Jarka Hlavatý