[SharpMZ] HD radic: jak vyrobit disketu?

Michal Hucik - ORDOZ ordoz na ordoz.com
Pátek Květen 16 19:07:24 CEST 2014

Ahoj,

dorazil mi od Zdenka jeho upraveny FDC Horava. Podarilo se mi jej celkem
rychle zprovoznit - i kdyz je mozne, ze mu jeste bude potreba trochu
pokroutit s trimry, protoze obcas to haze chyby.

Mno... ale narazil jsem na problem: jak se Sharpem a jednou jedinou FD
mechanikou vyrobit HD disketu a nahrat na ni cp/m 4.1 ? Napadlo mne, ze
bych mohl zkusit vyuzit switch v Unikarte, kterym lze premapovat jeji
emulovany FDC na jiny port ... nasledne hacknout cp/m 4.1 treba tak, aby
disk A byl na unikartim portu a disk B na standardnim FDC portu, pak
tuto cp/m nabootovat z Unikarty a uz by to melo jit naprosto jednoduse
... Jenomze se mi dnes nejak vubec nechce hackovat :)

Uz jsem se nejakou dobu v necem podobnem nehrabal a verim, ze bych se
tim docela zasekal.
Nemate nekdo uz neco takoveho vymysleno/hotovo? Pripadne nenapada vas,
jak za pomoci unikarty, 64kB ramdisku, memextu a jedne FD mechaniky
jednoduse vyrobit HD disketu, nahrat do ni cp/m 4.1 tak, aby ve finale
byl na te diskete fungujici system, ktery bootuje z drive A
nakonfigurovaneho jako HD?

Ten radic jsem od Zdenka vydyndal predevsim proto, abych uz konecne po 2
letech dokoncil ty sve FD utility, ktere prozatim funguji v HD rezimu
jen s emulovanymi FDC... az to bude hotovo, tak budou podobne operace
vcelku banalni... (trefna rada by ted byla: tak si dopis FD utility a
mas po problemu :)