[SharpMZ] OT: Malý výprodej

zdeneka na seznam.cz zdeneka na seznam.cz
Pondělí Březen 31 15:43:10 CEST 2014

Ahoj chlapi,

Sharpa mám pořád rád, ale už přes deset let mi tohle leží ve skříni a věřím,
že to ještě někoho dokáže potěšit:

http://mz-800.xf.cz/album/index.html

- různé časopisy
- originální návody od periferií
- kopie servisních manuálů (MZ-700, MZ-800, Technical reference, periferie,
...)
- český "překlad" Service manuálu od Zemčíka a Váni
- originální bedna od plotteru
- MZ-821 funkční, netestoval jsem jen magnetofon (nemám kazety) - včetně
slzy co mi ukápne, až se s ním budu loučit :-)
- hromada disket (s nejedním pokladem)
- řadič floppy s úpravou HDS + 2x mechanika – před uložením do skříně řadič
fungoval, nyní se v počítači nehlásí, bude třeba oprava.
- náhradní základní deska MZ-800 (něco málo na ní chybí) + klávesnice +
deska z plotteru + bastl s XC9572 (provozoval jsem s ním kdysi ramdisk, IDE
rozhraní aj.)
- mimo soutěž jedno C64 bez zdroje. Vypadá kompletní, ale nemám jak
vyzkoušet
- možná ještě něco navíc, co uvidíte na obrázcích
- Některé věci jsem po těch letech ani nebyl schopen identifikovat že jsem
někdy nabyl, tak kdybych z toho cokoliv někomu dlužil, ozvěte se  :-)

Nyní k administrativě: byl bych nejraději, kdyby se toho ujmul jeden
zodpovědný člověk (který si pro to ideálně dojede do Brna), ale nemám
problém to rozprodat na kusy a poslat poštou. Proto vás prosím o rozumné
nabídky 1/ Co chcete, 2/ částku kterou za to nabídnete a 3/ možnost stavit
se v Brně.  Veškeré další dotazy, nabídky či připomínky prosím směřujte na
můj mail zdeneka na seznam.cz
Téhle “aukci” dávám 1-2 týdny, v případě zajímavé nabídky zkrátíme. Díky za
pozornost!

Zdeněk

P.S.: První nabídku už mám od Michala H. na samotný řadič FDD, abych
nezapomněl :-)