[SharpMZ] upravena eprom Sharp club Brno

Michal Hucik - ORDOZ ordoz na ordoz.com
Čtvrtek Březen 27 12:49:54 CET 2014

OK, prohrabal jsem se sklepem a kupodivu celkem rychle jsem to dokazal
najit. Je to scanovane tak, aby se z toho pri oboustrannem tisku na A4
dala zkompletovat puvodni A5 brozura
http://ordoz.com/sharp/JSS_ROM_v1.6x_manual/
Pokud mate nekdo po ruce nejakou dobrou OCR, tak to tim zkuste protahnout.

Kdyz jsem si cetl prvni stranky manualu, tak jsem zjistil, ze se ta ROM
zrejme existuje ve 4 ruznych variantach, ktere se lisi tim, pro jaky tym
RAM disku a tiskarny jsou urceny. Asi by stalo za to zkusit sehnat
Jiriho Svehlu a poptat se, zda nahodou jeste nema nekde schovane i
ostatni verze, pripadne komentovane zdrojaky.
(V roce 2007 na nej posilal Jara Spacek do konfery tlf cislo, ale to uz
ale bohuzel neplati.)

Nesel jsem toho ve sklepe vic a mozna bude stat jeste neco za sdileni,
ale ted se urcite nedostanu k tomu, abych tim listoval.

Radku, uprimne ... na 4MB ROM disk bych se asi vyklaslal :)

Jinak mam v planu take nejake projekty na kterych uz jsem zacal neco
delat drive, takze se mate na co tesit - jen co ovsem dotahnu do konce
jiz rozdelanou praci... Ale vic neprozradim, nechci, aby se na to vrhnul
nekdo jiny a pripravil mne o tu zabavu :)

Michal