[SharpMZ] ramdisk PEZIK

Radek Suk suk na softex.cz
Úterý Březen 25 23:54:32 CET 2014

Ahoj Milane

Plne te chapu ze je to lepsi si to koupit do rezervy a az jednou bude
cas tak to sestavit. Deska muze klidne byt neosazena i nekolik let a
stale bude kvalitni, proto to chci vzdy delat ve zlate.

Chci se optat na ty pameti z Bulharska. Jestli jsou to ty 1Mb tak ty
jsou pro VCTM1 a ne pro PEZIK.

Jinak Milane na http://mail.ordoz.com/pipermail/sharpmz/ je mozno pres
web videt obsah konference a tak neni problem to cist pres web jako
oldcomp. Soucasne to mame doma v postovnim klientu pro pripad ze web
"zmizi". Poslednich par let necekane mizi weby a proto co je doma to se
pocita.

Diskutoval bych radeji verejne at si nekdo z toho muze vzit informace a
i ponauceni.

Radek