[SharpMZ] ramdisk PEZIK

Radek Suk suk na softex.cz
Úterý Březen 25 20:59:58 CET 2014

Ahoj Michale

Myslel jsem si ze vas co to stavite dostatecne informuji. Informace
neprobehla pres forum ale pres hromadny email. V poslednim mailu s
predmetem "ramdisk pezik - posledni verze pred vyrobou pro kontrolu" z
19.2 v 22:16 mas prilohu zip a tam mas vse co potrebujes. Jeden soubor
se jmenuje soucastky.txt a tam mas seznam soucastek. V adresari "pdf"
jsou schemata a rozmisteni soucastek. Jako prvni to ozivil Franta a
nepsal ze by mel problem, pritom je to jedna z jeho prvnich desek,
jestli jsem to spravne pochopil. Az vice lidi potvrdi funkcnost tak
smazu nepotrebne soubory a klicove soubory jako pdf a gerber data dat
nekam na web. Jak znam Martina Lukaska tak jiste udela prispevek na svuj
web a tam by se to mohlo vse vystavit.

Radek