[SharpMZ] zalohovany ramdisk

Radek Suk suk na softex.cz
Pondělí Březen 3 18:19:38 CET 2014

Ahoj Michale

Kdyz by jsi byl tak hodny a vyfotil to a jestli mas i nejake schema tak
ho naskenoval, tak ti budeme vsichni vdecni. Mam par fotek od ostatnich
z minuleho roku, kdyz jsem se o to zajimal.  Z nekterych je videt ze
stavba nebyla uplne trivialni. Alespon v dobe kdy jsem to poprve stavel
se o tom rikalo ze to nejde rozchodit. Pri peclive praci to ale nakonec
funguje. V soucasne dobe je udano 16 desek a jeste 4 jsou volne. Napisi
jeste lidem o kterych si myslim ze muzou mit zajem ale stejne se objedna
20 kusu. Opet jako vsechny ostatni projekty to bude ve zlate. Dva z nas
umi naprogramovat 74188 a zde neni problem. Ja si chci take postavit
programator ale to bude casem jiny prispevek. Cast z nas si nakoupi
soucastky hromadne. Usetri se tim trosku na postovnem. Analogove
soucastky se budou kupovat originaly, vse je nastesti dostupne a neni to
predrazene. Jinak digitalni cast mam tak z 90% nakreslenou a naroutovano
podle verze 3.1 z webu. Analogovou musim predelat, protoze mi tam nesedi
pouzdra soucastek, to neni zadny problem jen si vyhradit na to cas.
Jedine co nebude sedet je rozmer desky - ted udelam podle posledniho
projektu RD PEZIK, nehodlam doma neco pilovat.

Radek