[SharpMZ] Daviduv scandoubler (1.verze)

Michal Hucik - ORDOZ ordoz na ordoz.com
Pondělí Červen 9 08:52:03 CEST 2014

Ahoj, dik za tip ... co si pamatuju, tak pajet ty odporove pole byl
docela masakr. Bohuzel abych se k nim ted dostal, tak budu muset tu
desticku vysroubovat ze Sharpa ven a to znamena, ze kvuli par sroubkum
budu muset rozebrat cely traktor (
https://www.youtube.com/watch?v=SiUz_akTmcY )

Do toho se mi ted moc nechce... uz par dnu si hraju s tim, ze rozsiruju
a optimalizuju ten FDC driver tak, aby se s nim daly take trochu
analyzovat a snad i formatovat diskety. Toz to ted budu muset vydrzet s
problikavanim modre do cerne ... A nebo si alespon zmenim barvy, abych
tam tu cernou vubec nemel :)

Michal