[SharpMZ] SCANDOUBLER

Michal Medek Michal.Bruntal na seznam.cz
Sobota Červen 7 23:25:32 CEST 2014

Zdravim,
osadit, naprogramovat a ozivit 1-2 kusy muzu. Klidne to udelam jen za uhradu
nakladu, myslim postovne a tak. To same se tyka unikarty. Jediny problem,
snad ne neresitelny, je material. Pokud by jsem dostal desku a sadu
soucastek, tak klidne. Ale nejsem schopen nechat vyrobit desku/y a shanet
soucastky. Nemyslim ty bezne, spise konektory, io atd.
Takze zaver - kdyz sezenete soucastky a desky, vyrobim. V komunite se to
delalo tak, ze se domluvilo par lidi a kazdy necim (co kdo mohl) prispel.
Zel, v mem pripade, je cas ten nejvetsi problem.
Co se tyka SCANDOUBLERu, tak ten bych mel mit jeden v zasobe. Pred casem
jsem si ho vyrobil a natim nevyuzil. Tak treba tudy by take mohla jit cesta
k jeho porizeni.
Ozvete se a nejak to probereme.

Preji pekny den,
Michal Medek

---------- PĹŻvodnĂ­ zprĂĄva ----------
Od: puta na iol.cz
Datum: 7. 6. 2014 21:25:51
Předmět: [SharpMZ] SCANDOUBLER

"

 Dobry vecer,
dovoluji si Vas oslovit na zaklade doporuceni pana Jakub Ladman <ladmanj@
volny.cz>.

Prosim pekne o odpověď na moji otázku. Neuspesne shanim SCANDOUBLER k
SHARPU, ale nedokazu uspet. Bylo by mozne zadat jeho stavbu jako zakazku k
Vam, tedy konkretne, jestli by jste byl ochoten SCANDOUBLER pro mne
zhotovit ? Sdelte mi prosim za jakých podmínek by to mohlo byt. Mel bych
zajem i/nebo o unikartu, ale to je asi neschudne.

K penezni castce mohu venovat jednoho SHARPA.

S pozdravem
MUDr. Josef Puta