[SharpMZ] Daviduv scandoubler (1.verze)

Michal Hucik - ORDOZ ordoz na ordoz.com
Sobota Červen 7 13:37:34 CEST 2014

Od vcerejska mne nejak zlobi VGA obraz z prvotniho scandoubleru, ktery
projektoval Davod Luftner.
Obraz je pekne stabilni, ale do cerne barvy mi problikavaji modre
pixely. Zkousel jsem si za provozu odpojit 17MHz hodiny a vysledkem
bylo, ze jsem nekdy ziskal screen, ktery mel v cernem borderu nahodne
pixely, ale nekdy se podarilo, ze jsem tam mel pravidelne vertikalni
cary pres cely border...
Je evidentni, ze se casem asi uvolnil nejaky studenak, ale bohuzel bez
schematu, je docela nemozne hledat kde je chyba.
Neudelal jste si nahodou nekdo k tomu projektu i schema? Pripadne by mi
mozna pro analyzu poslouzil alespon zdrojak s UCF popisem kodu do CPLD.
Deska je bohuzel strasne mala na to, abych ji zkousel naslepo celou
propajet - tim bych mozna udelal spise vic skody.