[SharpMZ] Predám Sharp MZ-811 s Tesla SM260

Miloš milsa na atlas.sk
Neděle Červenec 13 20:19:00 CEST 2014

Prosím reagovať cez súkromné správy, aby som neprehliadol žiadneho
záujemcu. Túto správu dávam na oldcomp a ordoz.

Pri upratovaní pivnice som objavil Sharp MZ-811 od suseda. V krajnom
prípade by to mohol byť aj MZ-821, ale bez kazetového magnetofónu
(zainteresovaní do MZ problematiky vedia, aký by tam bol rozdiel). Je to
čisto len počítač, bez akéhokoľvek príslušenstva, ale v prípade záujmu
by som dokúpil prívodnú šnúru a mohol by som ho skúsiť otestovať s
televízorom, či je funkčný (samozrejme potom to zaberie nejaký ten čas
navyše). Keď sa odkladal do pivnice bol funkčný, tak hádam mu tých pár
rokov neuškodilo. Fotky by som mohol pridať neskôr, nemám ho teraz po ruke.

Možno budem mať v blízkej dobe na predaj aj Sharp MZ-821 (oco hovoril,
že by ho mal mať niekde odložený, skúsi ho nájsť). Má úpravu, aby bolo
počuť magnetofón. Je tam vymenená hlava na magnetofóne a má problémy s
klávesnicou (po pár mesiacoch používania ju treba rozobrať a vyčistiť od
prachu, lebo prestávajú reagovať klávesy, neviem, či to je vada všetkých
Sharpov alebo len toho nášhko, v každom prípade to sem píšem, aby
kupujúci nemal pocit, že som mu niečo zamlčal). O iných závadách neviem,
do poslednej chvíle bol funkčný, ale ako píšem, neviem či ho oco nájde.

No a prečo chcem tých Sharpov predať? Dlho som zvažoval, či si nejakého
nechať, ale nemal by som na to miesto a pravdupovediac ani peniaze na
dokupovanie periférií, takže som sa definitívne rozhodol pre Bohušov
emulátor (je skladnejší a obsahuje aj periférie).

Okrem toho mám na predaj aj magnetofón Tesla SM260 (strieborný):
http://www.oldradio.cz/mgf.htm
Po pravde, neviem ako je na tom teraz, ale viem, že kým nebol v pivnici,
tak fungoval. Jedine, že mi mu ublížil čas. Oco síce hovoril, že niečo
na ňom ešte robilo problém (to skúsim zistiť), ale myslím, že skúsený
zberateľ takýchto vecí si to bude vedieť opraviť, ak by tam niečo bolo
pokazené.

Fotky dodám asi v pondelok večer.

Pokiaľ má niekto odvahu kupovať aj bez fotky a bez vyskúšania, brániť sa
tomu nebudem.

Navrhnite rozumnú cenu, pokiaľ sa mi bude pozdávať, dohodneme sa.

Počítajte s tým, že poštovné bude hradiť kupujúci. Myslím, že pre oba
kusy vzhľadom na váhu bude poštovné takéto:
- SR, balík 2. triedy, platba na účet - 4 €
- SR, balík 2. triedy, dobierka - 4,8 €
- ČR, balík 2. triedy, platba na účet - 11 €
- ČR, balík 2. triedy, dobierka - tu neviem zistiť cenu, ale myslím, že
bude o dosť vyššia, keďže peniaze budú putovať cez hranice (aspoň z
hľadiska ich účtovania).