[SharpMZ] Upraveny FDC Horava - BUG

Radek Suk suk na softex.cz
Středa Červenec 9 15:05:01 CEST 2014

Ten 7403 je korektni reseni. Kdyz chce kdokoliv vyvolat preruseni tak da
do log0 tento signal. V zadnem pripade se na tento vyvod nema davat
bezny obvod, vzdy jen open collector.

Jinak moje reseni HD FDD tam ma obycejny transitor ale klidne tam muze
byt 74ls03.

Rozhodne bych tam nedaval zadnou diodu - to neni spravne reseni.

Radek