[SharpMZ] Otázky na FD diskety a FD BASIC 2Z-046

Martin Lukasek martin.lukasek na artax.cz
Pondělí Leden 13 09:27:03 CET 2014

Dobrej napad,

diky vyzkousim. Ja jsem jinak na W7 64bit zadnej problem nemel. Proste to sposutim jako spravce a funguje vse jak ma.

Krasny den

Martin

From: sharpmz-bounces na mail.ordoz.com [mailto:sharpmz-bounces na mail.ordoz.com] On Behalf Of Michal Hucik - ORDOZ
Sent: Monday, January 13, 2014 9:15 AM
To: Počítače SHARP MZ a jejich emulátory
Subject: Re: [SharpMZ] Otázky na FD diskety a FD BASIC 2Z-046

Ahoj,

zkusenost s Vista, nebo Win7 je takova, ze staci spustit emulator jako spravce, nastavit asociaci pripon (pak mozna program pro jistotu vypnout a znovu start jako spravce + zkontrolovat, zda jsou asociace opravdu nastaveny).
Nasledne program vypnout a spustit uz s beznymi uzivatelskymi pravy - bude to hlasit pri startu chybu. V nastaveni pak postupne povypinat vsechny asociace - s kazdym zatrzitkem vam zahlasi to chybu a je mozne, ze se vse nevypne napoprve. Pri naslednem startu s beznymi pravy uz to zadne chyby nehlasi, nicmene pripony zustavaji v systemu dal asociovany.

Co se tyka spousteni nekolika instanci emulatoru, tak jsem to odzkousel mnohokrat at uz s admin pravy, nebo bez a nikdy zadny problem nenastal.

Michal