[SharpMZ] Otázky na FD diskety a FD BASIC 2Z-046

Michal Hucik - ORDOZ ordoz na ordoz.com
Pondělí Leden 13 09:15:25 CET 2014

Ahoj,

zkusenost s Vista, nebo Win7 je takova, ze staci spustit emulator jako
spravce, nastavit asociaci pripon (pak mozna program pro jistotu vypnout
a znovu start jako spravce + zkontrolovat, zda jsou asociace opravdu
nastaveny).
Nasledne program vypnout a spustit uz s beznymi uzivatelskymi pravy -
bude to hlasit pri startu chybu. V nastaveni pak postupne povypinat
vsechny asociace - s kazdym zatrzitkem vam zahlasi to chybu a je mozne,
ze se vse nevypne napoprve. Pri naslednem startu s beznymi pravy uz to
zadne chyby nehlasi, nicmene pripony zustavaji v systemu dal asociovany.

Co se tyka spousteni nekolika instanci emulatoru, tak jsem to odzkousel
mnohokrat at uz s admin pravy, nebo bez a nikdy zadny problem nenastal.

Michal