[SharpMZ] RAM disk v emulátore

Miloš milsa na atlas.sk
Neděle Leden 12 14:15:19 CET 2014

Práveže ja som v CP/M žiadny BASIC nepoznal, takže preto som sa pýtal,
či niečo také vôbec existovalo. Normálne som používal MZ-2Z046+ (nie
MZ-2Z046A), mali sme ho dodaný s disketovou mechanikou. Škoda len, že sa
nedá naučiť na väčšiu kapacitu, v podstate pri ňom nemalo význam
používať HD diskety, lebo aj tak zvládal využiť cca 500 kB.

Miloš