[SharpMZ] RAM disk v emulátore

Miloš milsa na atlas.sk
Neděle Leden 12 13:05:05 CET 2014

Myslel som, či existuje čistý CP/M BASIC. Ale už mi Martin poslal cestu
na scave k jazykom. MZF pod CP/M spúšťať viem, cez MZF alebo MZX, neviem
aký je správny názov toho programu, mali sme to kedysi aj na Sharpovi.

Ale ako tak pozerám tie linky, chápem to správne, že CP/M je
kompatibilné medzi počítačmi?

Miloš