[SharpMZ] Otázky na FD diskety a FD BASIC 2Z-046

Radek Suk suk na softex.cz
Čtvrtek Leden 9 13:48:58 CET 2014

Milosi opravdu se neco deje. Urcite co nefunguje je import z CMT do FD.
Uz to poskozuje soubor na trech mistech. Poskozuje to v hlavicce,
uprosted programu a na konci. Ja tam mam jine data ale na stejnych
mistech jako ty. Dnes se k tomu asi nedostanu ale bude vhodne udelat
import na realnem pocitaci. Musime zjistit co to dela. Nikdy jsem
neimportoval z CMT v IPLDisk v1.3 - nekdy od roku 1990 uz nerad pouzivam
kazetak, radeji ramdisk a floppy a ted QD.

Radek