[SharpMZ] Otázky na FD diskety a FD BASIC 2Z-046

Miloš milsa na atlas.sk
Středa Leden 8 22:22:25 CET 2014

Radku, ďakujem veľmi pekne, veľmi si mi pomohol. Konečne môžem naplno
využívať disketový BASIC. RunPrg mi nejde, ale to nejako vyriešim.
Zrejme bude problém u mňa. IPLDisk poznám, dostali sme to kedysi s
disketovkou. Ak RunPrg nepôjde, tak disketu namastrujem a bude hotovo.
Ešte raz veľká vďaka.

P.S.: Nedal som tildu. Všetko šlape ako má. Super.

Miloš

Dňa 8. 1. 2014 21:41 Radek Suk wrote / napísal(a):

> Ahoj Milosi
>
> Nikdo nereagoval a tak jsem zkonvertoval jednu BASIC disketu. Jsou tam
> ruzne programy. Cele se to spousti tak ze po automaticke aktivaci
> manageru musis vybrat kurzorem nejaky program - idealni hned prvni
> basic a stisknout "vlnovku" (tilda) nad tabelatorem, takto oznacis
> program. Pak uz vyberes RUNPRG a stisknes CR a on se spusti.
>
> obraz diskety je na http://www.radeksuk.cz/sharp/STARE10.DSK
> <http://www.sharpmz.org/download/mz-2z046.zip>
>
> Radek

>>> je. :-( Nemá niekto kópiu na disku?