[SharpMZ] DPS

Michal Medek Michal.Bruntal na seznam.cz
Ptek Leden 3 19:01:22 CET 2014

Ahoj,
nějaký soubor, který se od nepaměti potuloval někde na fórech a pokud se
napálil do EPROMky, tak nastartoval takový malý výběr na zavedení a spuštění
jednoho z asi 3 až 5 prográmků. Byl tam právě BASIC, zavaděč CP/M a ještě
něco, ale už je to dávno. Ještě si pamatuji, že to nějak hlásilo, která je
to sada těch prg. v EPROM.

Od: Pavel Karban <pavel.karban na atlas.cz>
Datum: 3. 1. 2014
Předmět: Re: [SharpMZ] DPS

"

Zdravim,

muzu vedet co jsi disassembloval. O jaky sw jde?

Diky

> Od: " Michal Medek" <Michal.Bruntal na seznam.cz>
> Komu: "Počítače SHARP MZ a jejich emulátory" <sharpmz na mail.ordoz.com>
> Datum: 03.01.2014 17:51
> Předmět: Re: [SharpMZ] DPS
>už je to dávno

Ahoj,mě taky, prosím, do kopie.
SROM disk mam taky, a taky už docela 'vytuněný', to můžu poskytnout. A co se
týká sw, tak jsem si ho dissasembloval a upravil podle svých představ. Můžu
si vytvářet sestavy, co je libo. Jen, pokud tam vložím prográmek > 32kB, tak
to potřebuje tu úpravu v ERPOMce, o které jsem psal dříve. Měl jsem ještě v
plánu udelat desku s větší EPROMkou, aby to umělo > 64kB, ale k tomu, zatím,
nedošlo.