[SharpMZ] ROM card

Michal Hucik - ORDOZ ordoz na ordoz.com
Úterý Únor 25 20:59:25 CET 2014

Ahoj Radku,

reaguju jen v rychlosti podle fotek a popisu, ktere jsi ted poslal a bez
jakekoliv blizsi znalosti toho, proc je ten ROM disk koncipovan prave
takhle.

Prvni vec, ktera mne trkla do oci je to, ze tam nemate zadne
kondenzatory. Ja bych dal na desku alespon 2 elyty, kazdy na jednom
konci desky, aby osetrily poklesy napeti. Take bych dal ke kazdemu
brouku nejaky filtracni kondik.

Co se tyka toho tranzistoroveho invertoru signalu reset: kazdy obvod
muze mit reset ruzne citlivy, avsak  to co jsem aplikoval v Unikarte je
vysledkem dvou sahnuti do supliku a vyuziti prvniho nahodneho
tranzistoru a odporu, ktere mi tehdy prisly do ruky. Uplne stejne reseni
jake je pouzito v posledni verzi Unikarty mi bez problemu fungovalo u
PIC, Atmegy i u finalniho STM32 - 22k pull-up na kolektoru, BC237 a 100k
na bazi.