[SharpMZ] Informácie o Z80PIO a zvukovom čipe

Radek Suk suk na softex.cz
Středa Prosinec 31 18:25:00 CET 2014

Milsa myslim ze je potreba komunikovat pres konferu, jinak pak v diskusi
se ztratime a nebudeme vedet co kdo odpovedel a bude chaos. Koho to
obtezuje at si proto udela specialni email nebo kouka na to pres web.
Proste tato konfera ma fungovat jako stara Pandora. Zadne tema neni
nezajimave. Vse co alespon nejak souvisi se Sharpem je vitano.

Ja bych vychazel z
http://www.sharpmz.org/mz-800/download/MZ800_Technical_reference_manual.pdf
strana 43.  Preruseni muze mimo jine vyvolat A4 na PIO, coz je jinak
receno muzika z MZ700 (vystup citace 0 z 8253). Pak A5 coz je VBLN. Take
reakce od tiskarny.

Pekny popis zvukoveho cipu je na:
http://members.casema.nl/hhaydn/howel/parts/76489.htm

Kdyz budu moci neco osvetlit co budu znat tak rad pomuzu.

Radek