[SharpMZ] Emulator MZ-800

Michal Hucik - ORDOZ ordoz na ordoz.com
Úterý Prosinec 16 09:58:23 CET 2014

Ahoj,

docela by mne zajimalo proc se to shani zrovna po teto kompresni
knihovne - je ale mozne, ze ji vyzaduje ten zpropadeny libxml, i kdyz v
samotnem programu v tuto chvili zarucene zadne kompresni metody
pouzivany nejsou.

Nemam momentalne po ruce zadnou Vistu, abych to vyzkousel. Do adresare
http://duna.ordoz.com/emu/win32/all_mingw_libs/ jsem nahral vsechny
mingw dll soubory, ktere u sebe v Linuxu mam a je mezi nimi i ten zlib1.dll
Pokud budes mit chut, tak si zkus prosim do adresare s emulatorem
postahovat knihovny, ktere to po tobe bude chtit a dej mi pak vedet co
vsechno bylo potreba.

Uprimne receno, netusim odkud se v mych Win7 (a asi i ve vetsine
dalsich) windows vzala potrebna knihovna. Je mozne, ze uz si ji tam v
minulosti nainstaloval nejaky jiny program, ktery byl linkovany pod mingw.

Michal