[SharpMZ] Emulator MZ-800

Michal Hucik - ORDOZ ordoz na ordoz.com
Pondělí Prosinec 15 09:24:34 CET 2014

Ahoj Hynku,

ano, presne tuhle funkci jsem ve win32 pouzil s tim, ze si na zacatku
programu zavolam QueryPerformanceFrequency ( &frequency ), a namereny
cas pak vzdy vydelim hodnotou frequency...
K samotnemu cekani pak ve smycce merim cas doby trvani snimku a dokud je
mensi, nez 20 ms, tak volam sleep(1) - jeho trvani je vsak velni
variabilni a podle podle toho co rikaji namerene hodnoty z
QueryPerformaceCounter() to lita mezi 0.5 - 3 ms ...

Taky si nejsem jisty, zda je hodnota z QueryPerformanceFrequency () po
celou dobu  behu programu konstantni. Jestli se treba nemeni s tim, jak
si CPU meni nasobic. Pak by mi ta synchronizace bezela podle plotu.

Michal