[SharpMZ] Emulator MZ-800

Hynek Sladky econf na centrum.cz
Pondělí Prosinec 15 07:16:31 CET 2014

Zdravim,

k presnejsimu mereni casu ve win32 jsem pouzival tuto funkci:
QueryPerformanceCounter (&tt);
Ve vysledku se ale rychlost stejne zpomalovala po vetsich blocich. Je
ale pravda, ze jsem u svych projektu nikdy neresil video ani audio. Vzdy
slo jen o prikazovou radku a emulaci skutecne rychlosti aplikace, takze
tam nevadilo nerovnomerne rozlozenirychlosti.

Hynek