[SharpMZ] Emulator MZ-800

Martin Frohlich Martin.Frohlich na seznam.cz
Neděle Prosinec 14 13:54:27 CET 2014

Ahoj,

Jsem vzhĹŻru.. ;-)

Je mi moc líto, že moc nepomůžu. Bývaly doby, kdy se sem hrabal ve Windows
na nízké úrovni ale posledních 10 let dělám databázové aplikace v Delphi a
to je na hony vzdálené tomu co potřebuješ, a já tom pomalu ztrácím přehled.
:-(

Snad jen drobnost. Pokud si chceš ušetřit nervy tak bych se vyhnul DirectX a
použil bych OpenGL. To by mělo být více multiplatformní.

Martin AKA Mafro