[SharpMZ] Emulator MZ-800

Miloš milsa na atlas.sk
Pátek Prosinec 12 21:19:35 CET 2014

S Qt osobne nesúhlasím. Nepoznám ho síce tak dobre, ale nemám dobré
skússenosti s verziou 5. Ak vytvoríš EXE pre Windows s tým, že len
doložiš runtime knižnice, tak výsledok má nad 100 MB. Zrejme už nemajú
čisté knižnice bez debug kódu. Ak chceš čistú aplikáciou, ktorá si z DLL
vytiahne len to čo potrebuje (statické linkovanie?), tak na to tuším už
treba platenú licenciu (toto ale žiaľ neviem overiť, lebo neraz som sa
to pokúšal na ich stránke nájsť, že čo ti navyše umožní platená licencia
a nenašiel som). Viem len, že pri verzii 4 to tak bolo. Na druhej
strane, pri verzii 4 malo EXE s DLL spolu dokopy tuším okolo 10-25 MB čo
bolo ešte akceptovateľné. Budem rád, ak sa mýlim a opravíš ma, pretože
kvôli týmto neduhom vo verzii 5 som na Qt zanevrel.

Michal má na Qt možno iný názor. Tiež by mal to zaujímalo ako sa na Qt
pozerá on.

Miloš