[SharpMZ] Emulator MZ-800

Michal Hucik - ORDOZ ordoz na ordoz.com
Ptek Prosinec 12 16:04:56 CET 2014

Abych rekl pravdu, tak soucasny stav je vysledkem cca 3 - 4 tydenniho
vyvoje, pricemz posledni tyden jsem ladil predevsim chovani okenek a
praci s xml konfigurakem ... Na zacatku jsem nemel ani poneti jak psat
okenkovou aplikaci, natoz jak ji cross kompilovat pro windows :)
Nejprve jsem si poskladal jen CPU + RAM/ROM s memory mapperem a
zjednodusenou variantu ctc8253 ... Misto vystupu na monitor jsem akorat
disassemblerem v terminalu sledoval vykonavane instrukce. Az kdyz mi
tohle behalo docela svizne, tak jsem teprve zacal experimentovat s
obrazem...

Ve vykonu a v rychlosti te stavajici aplikace jsou jeste docela rezervy.
Navic pokud bych se vykaslal na to, abych byl ve vsem multiplatformni a
ve windows bych pozadal o pomoc directx, tak verim, ze to zacne litat
jako tryskac na hyperpohon.
Co se jinak tyka vykonu, tak predevsim ve windows je ale znatelny
problem se synchronizaci. V Linuxu pouzivam nano_sleep(), ale to bohuzel
win32 bez posix neumi.

Nevim co to znamena "prekreslit formular", nicmene po okenkove aplikaci
v tomhle rozliseni nemuzes chtit, aby ti zobrazovala 50 FPS ... V
zacatcich jsem sice uvazoval i o tom, ze zkusim pouzit openGL, ale
nakonec jsem se prozatim spokojil s tim, ze na emulovanou obrazovku
vykresluju jen zmeny oproti predchozimu stavu.

Michal

HTML příloha byla odstraněna...

Dal informace o konferenci SharpMZ