[SharpMZ] archivek.ordoz.com

Miloš milsa na atlas.sk
Pátek Srpen 29 20:42:45 CEST 2014

Padla otázka, napísal som svoj názor. Z toho, čo bolo napísané som
pochopil, že je to ojedinelý stav, tak som sa vyjadril ku konkrétnej
veci. Nikde som nepísal, že treba prejsť celý archív.

Priznám sa, že tak do podrobna som to nekontroloval, takže pokiaľ je to
ich problém, nech si to riešia sami. To aj samozrejme mení môj názor na
danú vec.

Vôbec mi tu nejde o nejakú buzeráciu, že treba dať do poriadku archív.
Môj názor som nepísal s tým, aby som sa tým niekoho osobne nejakým
spôsobom dotkol. Veď aj to, že ten archív funguje je kopec práce, ktorú
tiež nikto nezaplatil.