[SharpMZ] archivek.ordoz.com

Michal Hucik - ORDOZ ordoz na ordoz.com
Čtvrtek Srpen 28 21:58:16 CEST 2014

Ahoj,

tato zprava se sice obecne tyka nejen Sharpistu, nicmene s nikym z "tech
druhych" nejsem od zaniku pandory nikterak v kontaktu a tak bych to
chtel konzultovat prevazne zde.

Obdrzel jsem dnes pomerne slusne formulovany Link Removal Request od
nejakeho cloveka z USBid, ktery se na mne obratil s tim, ze jejich webu
usbid.com prudce klesnul traffic a ze zjistili, ze to ma na svedomi
penalizace od googlu a ze za to muze tento Zydkuv paskvil seznam na
http://archivek.ordoz.com/sharpemu/2382 (predpokladam, ze nasledkem
tohoto odkazu z teto zpravy, ktery se ted taktez zarchivuje pro zmenu na
mailman serveru jim uz ten traffic klesne uplne a tak prejdou na nejaky
kriticky energeticky stupen :)

Zadaji mne, abych tedy okamzite odstranil vsechny odkazy na jejich web a
nebo alespon dal na stranky "nofollow" tag ...

Chapu, ze ten Zydkuv seznam muze na pana idiotgoogla pusobit
manipulativne, nicmene nevidim zadny duvod proc by jsme meli v archivu
cokoliv cenzurovat, pokud to neporusuje zakony CR atp.

Zaroven take nevidim duvod, proc davat na ten web "nofollow" tag, kdyz
prece hlavnim smyslem archivu je jeho dostupnost ve vyhledavacich a
proto, ze krom tech Zydkovych seznamu tam jsou obcas take docela
seriozni odkazy na ruzne projekty u kterych je treba zadouci, aby se jim
i prostrednictvim archivku zvednul pagerank.

Co si o tom myslite?