[SharpMZ] Moderatorska poznamka: bany za porusovani pravidel

Michal Hucik - ORDOZ ordoz na ordoz.com
Pondělí Srpen 11 15:11:57 CEST 2014

To je Martine prave ten problem: provoz konference je pomerne slaby a
kdyz se tu objevi nejake prispevky, tak je to zase jen zbytecny balast.
Co vic k tomu dodat? Zrovna tohle je nesvar se kterym marne bojoval i
Zdenek na Pandore a po presunu jsme na to museli mnohokrat upozornovat
uz i tady na mailmanu... cimz samozrejme akorat to mnozstvi balastu
narustalo. Nedivil bych se, kdyby se lidi od SharpMZ zacali prave z
tohoto duvodu odpojovat :(

Nejsme male deti, aby jsme si tu museli dlouze a predevsim opakovane
vysvetlovat co je spatneho na postech, ktere mne vedly k tomuto krajnimu
rozhodnuti - staci si projit archiv. Obecne - nikdo z tech, kdo tyto
zadosti soustavne ignoruji, neni v teto konferenci zadnym novackem.

Michal