[SharpMZ] Ako bude pokračovať vývoj emulátora od Zdenka?

Miloš milsa na atlas.sk
Pátek Listopad 29 16:02:12 CET 2013

Ospravedlňujem sa, toto malo byť ako samostatné vlákno, lenže systém
detekoval, že som to dal ako odpoveď na posledný email, hoci som subjkt
aj text vymazal. Záhada pre mňa, moderátor môže zakročiť a presunúť to
kam to patrí. Ešte raz sa ospravedňujem, že som vytvoril už aj robotu
moderátorovi.