[SharpMZ] Prezeranie archívu len v txt.gz?

Radek Suk suk na softex.cz
Pátek Listopad 29 13:28:42 CET 2013

Milosi je to tak ze neregistrovany uzivatel muze prochazet jednotlive
vlakna, prispevek za prispevkem. Nemuze reagovat ale vidi a cte postupne
vse co bylo napsane. Ten GZ archiv je jen bonus navic - pri bezne praci
to je k nicemu ale muze se to hodit pro pripad ze clovek chce mit doma
kopii diskuse. Treba ted jak se rusi Pandora, tak vsechy informace zmizi
a budou jen u lidi doma v mailove poste, na Googlu to bude zaindexovano
a u Michala v databazi.

Jinak samozrejme ten archiv je jen za listopad 2013 - protoze to je
archiv teto nove diskuse, ne stare z Pandory. Michal urcite nekam na web
da starou diskusi z Pandory jen co to pozitri skonci.

Radek