[SharpMZ] FW: VELKÁ PROSBA

Brázda Pavel brazda.pavel na seznam.cz
Pondělí Prosinec 30 12:33:25 CET 2013

Fíjo, tak tu do krouzku pozivat nebudeme. Udelala by nam z nej masazni
salon. ... A nebo jo...?

Pavel

-----Původní zpráva-----
Od: sharpmz-bounces na mail.ordoz.com [mailto:sharpmz-bounces na mail.ordoz.com]
za uživatele zdeneka na seznam.cz
Odesláno: 30. prosince 2013 8:05
Komu: Počítače SHARP MZ a jejich emulátory
Předmět: Re: [SharpMZ] FW: VELKÁ PROSBA

Ahoj :-)

Slyšet ječení společně s hudbou z Flappyho by nemuselo být tak špatné,
chtělo by to ze slečny vytahnout na ukázku její dosavadní tvorbu.

Jen tak mimochodem, koukal jsem že je z Brna a neřeší jen problémy s 8-bity
:-D

http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:5XBb5nX0ZcoJ:www.zpoved
nice.cz/detail.php%3Fstatusik%3D769462%26kateg%3D1%26nove%3D0%26orderbyide+&
cd=3&hl=cs&ct=clnk&gl=cz&client=firefox-a

https://scontent-a-fra.xx.fbcdn.net/hphotos-prn2/1472020_10152098561703447_1
001194532_n.jpg

Z.