[Ondra] CHIP-8

Martin "M1" Sky backtozx na gmail.com
Úterý Září 26 09:54:13 CEST 2017

Ahoj

Problem je, ako som predpokladal, v oddelovaci riadkov, parser hlada
znak CR a ignoruje LF, Ty tam mas riadky oddelene len LF (Apple?).
Moja chyba, ze som to zabudol uviest. Ked som to napravil, zobrazovalo
to spravne.

Po programoch CHIP som nepatral, stiahol som len nejake balicky a co v
nich bolo to som pouzil. Jedine po com som patral, boli nejake
programy na test interpretera, preto som niekde stiahol sctest12.

M.