[Ondra] merry xmass II ;]

u b ub880d na zxmail.org
Pátek Prosinec 22 19:02:51 CET 2017

Helo,

dnes sa u mna stavil bradaty pan a nechal mi tu nieco pre vas ;]

dakujem testerom Solarisovi a 8bitovemu Martinovi.

niektore veci som este dorabal na poslednu chvilu dnes a tiez dve
feature nie su testermi pretestovane (jednu som schvalne testerom
nedaval, nech maju aj oni nejake prekvapenie ;]), ale ja osobne som sa
vsetko snazil aspon trochu pretestovat. samozrejme, to neznamena ze tam
nejaka chybka nemoze byt ;] , vsak, ak na nejaku natrafite, dajte vediet.

stastne a vesele ;]

ub

p.s.: Martin 8bity: sorry, ja viem, slubil som Ti to poslat hned po
jhcone, ale nejako sa nezadarilo, tak aspon teraz ;]
p.s.2: povolenie o ktorom som pisal minuly rok sa mi ziskat nepodarilo
(povodny autor mi na moj mail za cely ten rok neodpisal), dufam ale ze
nekomercne spracovanie nametu s priznanymi kreditmi povodnemu autorovi
je celkom fer...
p.s.3: najlepsie si hru pustit na realnom stroji.. emulatory zatial nie
su v stave podat 100% rovnaky zazitok ;]

--
Sent from my PC