[Ondra] Seriove cislo Ondry

Jiri Dolezal computer.research na centrum.cz
Sobota Březen 5 12:53:58 CET 2016

> Někdo by mohl na wiki změnit počet vyrobených kusů Ondry z 1000 na
> údaj
> přes 2000. Hodně lidí ten špatný údaj opakuje.
> Mimochodem Eduard Smutný v reportáži tvrdil, že Tesla vyrobí asi 4000
> kusů :-).
> https://www.youtube.com/watch?v=4tYbAvBpzMo
>
> Na wiki by to chtělo upravit více údajů, třeba rozlišení s ViLi ROM je
> až 320x255 bodů.

Rozlišení SE VŠEMI ROM je až 320x255 bodů.
MIKOS si standardně nastavuje 240, ViLi 252 mikrořádek.
(a podezříval jsem ho, že u ZX her nastavuje 192 mikrořádek, ale
neověřoval jsem si to).

S Wikipedií je ale problém, kdysi jsem psal něco o SAPI, a promazali
mi to, že necituju zdroje a že k fotografii, kterou fotil můj táta,
nemám autorská práva, bla bla...
Na druhou stranu, na https://cs.wikipedia.org/wiki/PMD_85 stále
zůstává - ničím neozdrojovaný - žblebt "Consul 2717, nazývaný též
„Zbrojováček“, který však v žádném případě nebyl klonem PMD-85 ...".
Takže je těžké jim tam něco opravit. Asi bude stačit, že to máme
správně na svých webech.

Pokročil jsem s doplněním registru (ještě tam pár přidám a začnu je
asi rovnat podle čísel - nejnižší má Pavel Železo (0080), nejvyšší
zatím VanThomas (2184, je to celkem 3. Ondra s číslem přes 2000).
Akorát nevím, který z těch dvou Ondrů LitilDivila je ten na fotografii.
https://sites.google.com/site/ondra186/registr
Doufám, že se někdo přihlásí ke koupi Ondry na Aukru v poslední době.