[Ondra] merry xmass

u b ub880d na zxmail.org
Pondělí Prosinec 26 14:47:25 CET 2016

Tato hra je re-implementaciou rovnomennej hry na ZX Spectrum od Einara
Saukasa, takze stadial som na nu prisiel ;]. V zx verzii hry je ten
druhy level, ktory si si musel kreslit az 40dsiaty ;] Ako som pisal,
tuto som dal len posledne 4 levely zo zx verzie, lebo tie kompletne
designoval Einar a mam od neho povolenie ich pouzit. Tie predchadzajuce
dizajnoval iny clovek, ten ktory naprogramoval povodnu webovu hru (na
motivy ktorej vznikla aj zx verzia) Lime Rick. Aj jemu som uz mail s
otazkou moznosti pouzitia jeho levelov poslal, ale zatial sa mi neozval.

Tlacidlo Spat nie je ani v zx verzii a asi je to tak lepsie, clovek si
aspon trochu precvici aj pamat (specialne v tych dvoch predposlednych
leveloch, kde sa cela obrazovka prechadza dvakrat s roznymi zaciatocnymi
podmienkami). A, ako som pisal, ovladanie este doladim, lebo aj mne sa
uz podarilo ze had presiel viac dielikov ako som chcel, kvoli citlivemu
ovladaniu a mojmu neskoremu pusteniu klavesu ;].

ub

On 12/26/2016 12:42 PM, Martin M1 wrote:
> Kde chodis na tieto IQ hry? Druhy level som dal az po hodine a musel
> som si to kreslit na papier!
>
> Nechyba tam tlacitko Spat? Niekedy omylom spravim chybny krok a musim
> potom ist cele odznova.
>
> M1.

>>> O = vlavo
>>> P = vpravo