[Ondra] NUMERIS

Martin M1 backtozx na gmail.com
Pátek Prosinec 23 13:24:42 CET 2016

To vies, SHARP nemam, programovanie pre Android nie je moje hobby, tak ak
som si to chcel zahrat, musel som si to napisat sam. A bol to taky
chvilkovy unik od predvianocneho stresu.
Na moje nove projekty mi chyba par suciastok, tak som sa nemohol odreagovat
na HW.

Na chyby som prisiel, niektore mam uz aj opravene, do konca roka bude snad
aj ostra verzia.

M1

Dňa piatok, 23. decembra 2016 Martin Lukasek <martin.lukasek na artax.cz>
napĂ­sal(a):